fredag 17 september 2010

Valmöjligheterna

Nu kan man tro att jag ska börja prata politik och om hur förbaskat viktigt det är att vi alla röstar på söndag, men det ska jag inte göra. Jag har förtidsröstat och har således inga valmöjligheter längre.

Det jag istället tänker dela med mig utav är mina valmöjligheter idag. Ska jag slö-fönstershoppa i Stockholms centrum? Ska jag åka ut till Ropsten och gå på Myrorna? Ska jag åka till Skärholmen och besöka Myrorna där? Ska jag möta upp min bror i Vasastan? Ska jag stanna i Aspudden hela dagen? Ska jag titta på George när hans band spelar på Trädgården ikväll? Kommer jag ens komma in på Trädgården när det är hela 3 veckor till min 21-årsdag? Ska jag kanske åka till Södertälje för att dricka te och klappa katter?

Det enda säkra idag är kaffemötet med HKLS kl 16.00 på Louie Louie och att jag ska befinna mig i Rågsved kl 19.00. Det tackar jag för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar